vineri, 19 decembrie 2008

Arta seductiei

ta na na na!

Am fost aseara la un seminar...de...dating! "Dating", mai pe romaneste a agatza. Participantii fiind membrii site-ului www.therealman.ro .
Am ajuns acolo printr-o conjunctura pe care n-am s-o dezvalui :) de data asta (si nu numai) deoarece sunt de partea celor ce isi doresc anonimatul. Eram oricum invitata pe post de observator.
Trainingul nu se adresa femeilor, ci (ati ghicit) barbatilor.
M-am gandit ca ar fi amuzant sa particip si sa aflu din culise, ce mesaje le sunt transmise celor nefamiliarizati cu arta seductiei.
Recunosc, initial nu-mi venea sa cred ca exista astfel de seminarii/traininguri pe melagurile noastre...daramite participanti.
Am fost surprinsa de prezenta open minded din locatia cu pricina. De altfel eram curioasa cine ar avea nevoie de educatie intr-ale agatatului cotidian (agatat imi pare totusi un termen vulgar si n-am sa-l mai folosesc).
Personajele in cauza, m-au surprins prin modul de gandire, aspectul si inteligenta lor. Si atunci ce probleme aveti dragilor cu fetele? Ei bine...timiditatea. Saaaau...lipsa de experienta. Sau...fear of commitment.
Speakerii, patru la numar, au prezentat pe rand cateva modalitati, numai bune de pus in practica prin care cursantii pot depasi aceasta stare incipienta de timiditate sau nestiinta intr-ale interactionarii cu femeile/fetele.
Primul discurs a relevat pas cu pas traseul unei prime intalniri ; de la cum o obtii, la ce trebuie sa faci in timp ce, sau cum iti asiguri (ca barbat) o a doua intalnire.
Eu (si inca doua fete prezente) am oferit pareri pro sau contra referitoare la aceste metode, aplicate, aplicabile, in raport cu ce am experimentat.
Am invatat asadar :
- ce au de facut barbatii la prima intalnire? Si credeti-ma fetelor, daca ar pune in practica ceea ce li s-a predat, ati fi toate incantate!
- cum se aplica detasarea in lupta cu timiditatea?
- ce planuri de viitor au trainerii pentru cursantii lor? Fetelor, nu stiu daca sa va dezvalui sau nu...veti fi surprinse daca va intalniti cu unul din ei, pe strada, in club, in bar, intr-o cafenea...
- cum reactioneaza femeile si de ce? In anumite cirscumstante, exemplificate de altfel. Concluzia fiind "Femeile sunt diferite de noi. Daca ne descurcam cu ele, nimic altceva nu e prea dificil"
Pe langa ideea de baza a acestui seminar, a fost o discutie libera cu pareri, opinii, intamplari si puncte de refer in ceea ce priveste actiunea interumana.
Sincer, ma bucur ca am participat. Aveam o impresie ciudata despre... (am zis ca nu mai zic) agatat :) Nu mi-am schimbat-o. Insa ma bucura ca exista oameni care incearca sa schimbe conceptia si mentalitatea vulgara a acestui fenomen. Oamenii interactioneaza! Am fost obisnuiti cu tehnici si replici care transformau interactiunea intre sexe intr-un sport de genul "care pe care".
Daca se va putea vreodata transforma acest concept intr-unul civilizat, de bun simt, si uman probabil ca nu vor exista atat de multe depresii si frustrari sentimentale.
Evident, nu-mi doresc o societate in care oamenii se "cupleaza" pe strada, in parcuri, in baruri, de dragul reusitei sau aplicand o metoda standardizata. Daaar...oricum ei incearca! De ce sa fluiere dupa tine pe strada, sa urle "pepushe bem o ciorbitza?" sa-ti traga o palma in dos, sau sa saliveze in decolteul tau? De ce sa nu te abordeze haios/civilizat, si sa-ti accepte refuzul (daca e cazul)?

Le urez succes baietilor, si la cat mai multe fete :)

Cat despre mine...I'm off the market :) And proud to be :)

16 comentarii:

Anonim spunea...

Mi se pare o abordare foarte americana, de prost gust. In loc de AAA avem "Asociatia tinerilor timizi ce nu stiu sa agatze fete". Hai ma, sa fim seriosi!
Si pe bune, tu ai vrea sa fi "agata" de unu care a fost la trainingul asta ? Iti dai seama ca daca el nu e capabil sa aiba un vocabular propriu si n-are initiativa nativa, atunci o sa recite poezii de pe la cursuri d'astea. Parerea mea, dar e foarte trist.
Nici un barbat care are ceva in cap si putin respect pentru el nu ajunge acolo, sau niciun barbat prin ceea ce inteleg eu barbat.
Sunt filozofii de piata si consum.
Chiar ni s-au terminat toate problemele si am ajuns aici ?!

ps. cred ca tu totusi ai vorbit mai mult decat cei 4 traineri :)))
Ai numa' raspunsuri complexe la intrebari simple :)))

SM

Anonim spunea...

Continuare:

Eu nu inteleg prin barbat aia de au seminte-ntre dinti si flegme in barba desi aia n-ajung la cursuri d-astea. Oricum cei din categoria mentionata au nevoie de muuulte alte cursuri inainte de finetzuri d'astea si oricum au pierdut startul la aia 7 ani de acasa.
Dar asta e un alt subiect deja :)

SM

Sabbra spunea...

Ai ramane surprinsa, baietii erau tineri, si timizi. Deloc nepoliticosi, deloc stupizi, deloc tristi. Unii poate s-au concentrat pe alte aspecte...pana acum, si brusc au nevoie de o experienta cu femeile, insa nu stiu de unde s-o apuce.
Eu prefer sa fie instruiti...decat sa ma ia cu texte inventie proprie, jalnica :)
Mie nu mi-ar placea sa fiu EU agatzata, ca n-am de ce :)am ales deja :)

Anonim spunea...

N-am zis ca ei erau tristi, ci situatia mi se pare penibil de trista. Si din punctul meu de vedere pe cei de acolo nu ii numesc barbati, n'am zis nici ca's prosti sau badarani. Depaseste puterea mea de intelegere, daca jignesc pe cineva imi cer anticipat scuze.
Este o chestie de turma si de facut bani. Crezi tu ca aplica cineva ceva "invatat" acolo ?! Cris, e ca la trainingurile de vanzari (pe care le faci pentru ca trebuie) in teorie suna bine dar cat aplici din ele ? Tu vinzi pentru ca ai un talent pentru asta, ai vocatie, alfel cu toate cursurile tale nu te-ar fi dus decat catre un proces chinuit si dureros de vanzare fara mari rezultate.
Si cand te'am intrebat daca tu ai vrea sa fi hai sa zic abordata de un tip de acolo, ti-am pus o problema ipotetic vorbind.
Adica mai pe intelesul tau, uitandu-te in jurul tau acolo, ai vazut vreun barbat ?!
Stiu foarte clar ca ai unul acasa !

SM

Anonim spunea...

Intr-o lume de mârlani şi "super-bărbaţi" care iau orice femeie for granted, nu cred că e o idee rea un curs de genul ăsta. Pun pariu că nu erau toţi de acolo urâţi, proşti sau timoraţi. Din contră. Şi faptul că vor să-şi învingă timiditatea nu îi face mai puţin bărbaţi în viziunea mea. Mi se pare o abordare simplistă şi superficială de genul "arunci aiurea banii pe psiholog, că doar tu vorbeşti ca prostul şi el nu zice nimic", când de fapt chiar ai nişte probleme peste care nu poţi trece singur. Dar, deh, fiecare cu părerea lui :) By the way, eu m-aş întâlni cu un băiat care a fost la cursuri. Şi dacă s-ar descurca bine, chiar l-aş admira că a făcut un efort şi a vrut să ştie cum trebuie să te comporţi cu o femeie. Eu

Anonim spunea...

@SM, mie una mi se pare abordarea ta total simplista si fara noima: 'Nici un barbat care are ceva in cap si putin respect pentru el nu ajunge acolo'. daca tu crezi ca poeziile pe care le spui tu sunt coplesitoare si ca faci fata oricarei situatii, nu inseamna ca daca altii care nu au textele pregatite sau sunt timizi de la mama natura, sunt automat si prosti si nedemni de respect. traiasca aceste cursuri, omul cat traieste invata, jos palaria ca exista oameni care vor sa isi dezvolte toate laturile personalitatii lor si acolo unde au nevoie merg si la un training in domeniu. din fericire stiu cazuri de tineri care au fost la asemenea cursuri si le-a ajutat incredibil, personal. asa ca ei nu merg la aceste cursuri pentru a veni tu sau eu sau altcineva sa ii judecam de ce au mers, ci merg acolo pentru ei si propria lor persoana. iar cei carcotasi ar trebui sa reflecte intai la barna din ochiul lor, inainte de a vedea paiul din ochiul altora. ca nu cred ca e careva perfect pe lumea asta.
@sabbra, ma bucur sa aud ca exista asemenea initiative pe care le sustii.

Anonim spunea...

Absolut totul poate fi invatat si perfectionat. Inca nu s-a ajuns la o scoala pentru asa ceva, unde tinerii absolventi sunt VANATI de toate femeile pentru ca sunt atragatori, inteligenti si au ce oferi (asa cum erau gheisele de exemplu). Dimpotriva, poate ca acum majoritatea tipilor care vor sa invete tehnici de la barbatii adevarati sunt aratati cu degetul (asa cum erau gheisele). Dar adevarata intrebare (oarecum retorica) este urmatoarea... Cine rade la urma? :)
Iar tu, Cris.. Poate nu acum, dar intr-o zi vei fi placut surprinsa de un asemenea barbat.

Peace, out.

Sabbra spunea...

paul nota mea era una buna :) eu am fost placut surprinsa de tot aseara :)
si incurajez si sustin initiativa :)

Anonim spunea...

@SM Nu stiu daca esti baiat sau fata dar...esti frustrat/a de ceea ce cred cei din jurul tau intr-o mare masura...nu ti-ar strica un curs la "Asociatia tinerilor timizi ce nu stiu sa agatze fete"...poate mai deschizi umpic ochii...
@Sabbra Ai fost foarte OK la curs...

Dragos

Anonim spunea...

Daca femeilor le sunt prezentate in fiecare revista pe care pui mana si pe fiecare site pe care il deschizi diferite "tehnici" de a cuceri barbatii, fel de fel de sfaturi pentru a putea fi pe placul lor sau pentru a-i intelege, ei de ce nu ar avea parte de o asemenea prezentare? Un prim pas in invingerea timiditatii lor este acela ca au recunoscut-o participand la seminar. mai interesant decat un seminar de acest gen, intre barbati,si mai util, mi s-ar parea un seminar de genul "debate" la care sa participe si femei. Cred ca ar avea mult mai multe de invatat "direct de sursa" ca sa zic asa...

Anonim spunea...

@carcotasi : Primul pas in a deveni barbat adevarat este sa recunosti ca ai nevoie de ajutor. Atunci cand lasi adevarul sa iasa la iveala vei observa ca te eliberezi de o povara imensa, iar de aici evolutia este mult mai rapida.

Daca nu continui sa evoluezi si sa improviezi si alegi in schimb sa tii in tine frustrarea, ajungi sa fii o parodie a ta.

Asa ca toti acesti baieti care au venit la seminar trebuiesc laudati, pentru ca fiecare dintre ei au un potential imens devreme ce sunt hotarati sa isi puna la punct si acest capitol al vietii.

@Cris, foarte tare impresiile de dupa seminar, nici ca putem sa descriu mai bine ce s-a intamplat. Da-mi voie sa public si la mine pe site review-ul tau. Cine stie , poate ii vom determina si pe cei reticenti sa treaca la actiune ;)

Anonim spunea...

Anonimului caruia/careia i se pare extrem de penibila situatia. Seminar, ok? La un seminar inveti sa faci ceva. La fel de bine, la un seminar inveti sa nu faci ceva . Sa inveti sa nu faci greseli/gafe cand iesi cu o tipa mi se pare un lucru chiar grozav. Nu e nimic rusinos sau extrem de penibi si asta nu te face deloc penibil, babalau, homalau, etc, din contrat cred ca iesi mai castigat. Vezi tu, nu vreau sa intru in polemici, problema mare, a tuturor e ca ne-am invatat sa pune etichete foooarte usor.

Pana data viitoare, iti dau o tema de gandire. Care context e mai penibil: sa te intalnesti cu niste tipi/tipe si sa voresti despre ce e bine/rau sa faci la un date sau sa savurezi Bolero&Cosmopoilitan-Like (ai prins tu).

Sabbra spunea...

Multam fain de implicare, tuturor :)
Multumesc Octavian, pune-l pe site, eu nu pot deat sa recoman cu caldura :)

Anonim spunea...

funny..ma asteptam sa se ajunga si in romania..
Oricum..curentul este la inceput si are potential de a creste. Nu stiu cat de buni sunt trainerii, dar probabil ca vor creste avand in jur oameni pasionati de aceleasi lucruri...

PS..mi se pare mie sau le faci cumva publicitate...

iar off the marketul ala de la final ma face sa ma gandesc ca faci publicitate unuia dintre tipii care a tinut seminarul si cu care esti in prezent...

intuiesc bine ?

Sabbra spunea...

Dap Bogdan, le fac publicitate :) Pentru ca mi-a placut cursul, si pentru ca sustin initiatia.
Dar, nu, iubitul meu nu este unul dintre traineri :)

Anonim spunea...

Intru destul de des pe blogul tau..si am remarcat ca ai un spirit care vibreaza..te felicit pt ca reusesti :*