vineri, 19 decembrie 2008

101

Aceasta este scrierea cu numarul 101!
As vrea sa fac referire la Depeche Mode, ei sunt primii care-mi vin in minte cand spun 101...mai repede decat cei 101 dalmatieni...
Totusi, vreau sa rad cu mine, la mine, de mine, de bucurie ca am ceva construit cu pasiune, din cuvinte.
Cuvintele sunt valoroase, cuvintele sunt ce mi-au ramas, la ce ma pricep si o mare parte din ce iubesc.
Ma definesc si ma imbrac in cuvinte.
M-am regasit in acest colt de internet, l-am considerat numai si numai al meu, l-am desenat cu suflet, i-am cladit din cuvinte o personalitate foarte asemanatoare cu a mea si mai apoi am daruit-o fiecarui cititor.
De fiecare data cand cineva imi marturiseste ca ma citeste cu drag am senzatia ca daruiesc o bucata din mine spre universul din care fac parte.
Sa ne...citim cu drag!

Azi a 101-a oara :)

2 comentarii:

Anonim spunea...

Felicitari si la mai multe!!
Mi-ai dat si mie curaj sa scriu.
:)

Sabbra spunea...

mergi :)
la fel si tie!