joi, 11 decembrie 2008

Devoted

De fiecare data cand trec pe langa parcul Izvor incerc sa vizualizez seara concertului...
Zi calda (sper) de mai, adrenalina pulsandu-mi prin vene, arandu-mi prin piele pana spre orgasm.
Numar zilele, cu matematica mea stricata, stiu cate au trecut, stiu cate au ramas, stiu ca o sa am bagajele pregatite pentru Sofia, imediat dupa concertul de la noi.
Inca n-am decis nimic referitor la concertul din Budapesta... Sa fie trei concerte Depeche Mode vara asta?
Ma rog in gand ca toti fanii prezenti sa fie la fel de frumosi ca acum trei ani. Trebuie sa existam pentru ei! Sa le oferim si lor o seara pe masura muzicii care ne-o daruiesc de-atata timp!
Imi pun mintea la treaba pentru o costumatie personalizata, special pregatita pentru concert... Aveti idei? Va rog, un stat?!
Cateva ore, ale unei singure zile, in Romania, voi exista in stil Depeche Mode. Alaturi de toti ceilalti...
Visez inca putin:
- mi-a fost dor de voi baieti! hai sa va pup!
- ce cantati in seara asta? uite cata lume a venit sa va vada, sa va auda...
Ii vad, razand transpirati, spre public.
"good evening Bucharest!"

Lumea mea prin ochii lor, sau lumea lor prin ochii mei? Cuvintele care au descris fiecare gura de aer respirat cu sete...

Now let your mind do the walking
And let my body do the talking
Let me show you the world in my eyes....

Niciun comentariu: