vineri, 5 decembrie 2008

Hei, Mos Nic?!

Am iesit azi dimineata din casa, am luat-o prin parc...de-a dreptul confuza, soarele stralucea, pasarile cantau vesele, o zi de primavara in toata regula. Miros de primavara!
In totala neconcordanta cu gandurile mele, de ghetute lustruite, diseara, in asteptarea batranului Nicolae.
Mos Nic, m-astept la oua de ciocolata, iepurasi de plus? Nici macar portocala "traditionala" n-o sa mai dea bine in soseta de cadouri...

Imi aduc aminte ca Mos Nicolae pentru mine era primul dar dintr-un lung sir. Intotdeauna venea mosul la ai mei acasa, la bunica, la tusi, si uneori la scoala. Cred ca as fi putut recunoaste cadourile chiar daca le-as fi primit toate odata, in fata blocului...pentru ca defineau foarte bine...autorul, pardon, mosul.
Acasa la ai mei venea cu cate ceva practic, o caciula set cu fular si manusi, un paltonas, o pijama. La tusi venea cu dulciuri. La buni venea intr-o pungulita mica, pe perna, cu nuci, mere, prune uscate, mentosane si intotdeauna o batista cu model de flori...
In rarele dati cand venea la scoala, aduce o nuia, si cate un caiet. Si toti copii primeau la fel...

Traditia cu pantofii...nu mi se pare tocmai inspirata, dar cred ca din aces motiv s-au inventat sosetele rosii de cadouri. Unele in versiunea gozilla chiar :)
Eu inca mai cred in mosul cu nuci, mere, si batistute...nu ma-ntrebati de ce...mi-a ramas in suflet.
Diseara n-am sa pregatesc ghetele din doua motive (fashion creep) ; cizmele cu toc sunt so last seson si celelalte sunt cizmele de moto(nu pot fi lustruite)...asa ca mosule, sau Easter Bunny, ce-oi fi, te rog, lasa-mi crema de ghete pe care mi-o doresc, in balcon...

2 comentarii:

Andrey spunea...

Lustruite sau nu, cizmele de moto se pot pune la usa pt mos :)

Proof: Link!

Sabbra spunea...

:))) Foarte taaare :)))
Eh, eu port 35 la picior :P ale mele sunt mai delicate :)
si oricum, la ce pachet gigant mi-a adus mosu' nu incapea pe nicaieri... ocupa livingul :)
si nu, nu mi-a adus un motor, ci 3! da' mai mici scara 1:18 :P