vineri, 20 septembrie 2013

Eu şi cuvintele mele

Am doar cuvinte, atât. Zeci de cuvinte, desprinse din suflet, aparent reciclabile. Aparent.
Dăruiesc cuvinte, dăruiesc gânduri şi sentimente ascunse sub scrieri, sperând că poate, într-o zi, cineva va ştii să citească printre rânduri.
Şi dacă te întrebi dacă scriu despre tine...răspunsul meu este da. Dacă te regăseşti în cuvintele mele, dacă simţi ceva atunci când le citeşti înseamnă că ai înţeles. Dacă în urma cuvintelor mele ai zâmbit sau ai iubit sau chiar m-ai urât, înseamnă că ştii să simţi, că poţi exista dincolo de zidul superficial de zi cu zi.
Aş vrea să-ţi vărs cuvinte întregi în cascade. Uneori fără noimă, alteori aşezate frumos în strofe, alteori doar să îţi spun : acum dorm, acum respir, acum plâng, acum urăsc, acum...simt.
Aş vrea să ţip uneori la tine, să nu-mi fie teamă c-ai să ma judeci.

Nu ştiu să vorbesc, nu ştiu să mă comport, nu ştiu să simt, dar ştiu să scriu.
Nu ştiu să iubesc, nu ştiu să mă las iubită, nu ştiu să am încredere, dar ştiu să scriu.
Nu ştiu să zâmbesc, nu ştiu să fiu calmă, nu ştiu să mă las găsită, dar ştiu să scriu.

Şi scriu despre toate, îmi eliberez mintea de cuvinte, le abandonez aici pe blog doar ca să nu le mai port cu mine.
Uneori cuvintele dor. Cele nespuse mai ales. Dor mai rău ca oricând. Şi mai rău decât cele nespuse dor cuvintele uitate... şi cuvintele luate înapoi - renegate.
Eu nu-ţi voi lua niciodată cuvintele înapoi. Am să ţi le dăruiesc iar ele vor rămâne acolo, lipite de momentul acela, sacre. Ce ţi-am spus atunci, bun sau rău este adevărul ACELUI moment.

Şi pentru că sunt compusă din cuvinte, tot ele mă şi descompun. Răstigneşte-mă, dar nu-mi lua cuvintele.
Primeşte-le atunci cănd ţi le dăruiesc şi nu le răstălmăci. Ia-le ca adevăruri ale momentului.

Şi dacă m-ai înţeles...scrie-mi. Cuvinte.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Written words is the easiest way to take out your soul, and eventually you have to have hope that someone will be able to read between the lines!
You need to change your career, to be a writer you definitely have a future in this field.
Please scream I need or want to hear you!
Definitely you need to find someone to understand you and hold you in his arms when you feel alone, to be near you to listen when you need to talk to someone and to cry on his shoulder!
Honestly I do not understand though I try, but I write words!
I do not understand why I get involved in your words, just know that I have to stop writing.
Be safe and have a great day!
AFP

Anonim spunea...

Dintr-o coincidenta a sortii si o simpla iluzie s-a produs o ...conexiune... , un click in urma caruia gandul imi zboara mereu spre tine.
Acum este ceva de genul "bad timing"... "nu e momentul potrivit"... si sper ca poate va veni si momentul in care tot universul va lucra pentru fericirea noastra. :)
Citind-o pe Sabbra, ma regasesc si eu printre randurile scrise... uneori chiar am impesia ca unele randuri imi sunt dedicate... sau poate e doar coincidenta?

Nu cred ca exista "nu stiu sa iubesc" ... NU IN CAZUL TAU... citez " Atunci când am să te iubesc ai să ştii.  Pentru că am să-ţi dăruiesc iadul şi raiul, pământul şi cerul.  Ai să înţelegi de ce până atunci nu te-a mai iubit nimeni. Pentru că nimeni nu poate să o facă aşa cum o fac eu. ..."


Cu drag,
"Now You See Me" ;)