sâmbătă, 1 noiembrie 2008

November Attitude



Mai intai vreau sa-i urez "La multi Ani" scorpiei mele favorite din Timisoara :)

Partea a doua a Halloween-ului, azi cand nu-mi suna telefoanele din 3 in 3 minute...imi aud gandurile departe de radiatiile mobilului, imi dreg mahmureala, si fredonez "toate-au fost la timpul lor....ceva exageraaat.Da!Da!"
Am 24 de ani, toti fostii mei iubiti mi-au spus ca am fear of commitment, n-am negat, si imi incep perioada "single" din viata cu sete de socializare insa fara vreo intentie de-a deveni "available" prea curand.
Ieri mi-a spus cineva ca al 24-lea an de viata este cel mai frumos, si-am zis Doamne Ajuta!
Altcineva mi-a spus ca am nevoie de un consult psihologic pentru ca sunt fabrica de drame...
Una peste alta am avut o zi plina de urari, cadouri, agitatie si intamplari inedite...
Statusul meu de messenger (foarte relevant de altfel) e "The Evil One is Back!" si asta pentru ca asa m-am trezit...cu mintea plina de ironii, fara prea multe concluzii optimiste.
M-am declarat magulita de portretul schitat in cuvinte "unii traiesc fara suflet, exista fara sa simta" adresat mie...fara sa-mi dau inca seama ce consecinte implica aceasta existenta a mea fara de simtire.
Oamenii nu ma MAI pot dezamagi. Nu am am asteptari, nu mai cataloghez, nu-mi mai fac planuri, nu mai visez, nu imi fac sperante, un mare nu adresat vietii, fara ca aceasta negatie sa fie totusi negativa. Paradoxal nu? (ador jocurile de cuvinte)
In alta ordine de idei, petrecerea de aseara, foarte reusita la Apashu, pe care-l vedeti in poza, alaturi de Contesa Bathory care incerca sa afle daca e sau nu virgin(a) bun(a) de sacrificat.

Enjoy!

3 comentarii:

Anonim spunea...

La multi ani!

Anonim spunea...

Atata vreme cat inca te mai ai pe tine, nu ai pierdut nimic. Pastreaza asta ca pe o constanta impecabila. Si nu te sacrifica nici macar pe altarul iubirii. Nimic nu merita, fiindca garantii nu exista. Iar in final, oricum numai tu iti vei ramane.

Sunt oameni care nici atata nu mai au.
La multi ani! inca o data

Sabbra spunea...

Merci mult Copila Blonda :) Ma simt foarte flatata ca ma citesti :P
puup