luni, 27 octombrie 2008

Am bilet(e) la Depeche Mode!

Lipsa de internet si pauza de relaxare m-au afectat intr-un singur mod:

"Fanul norocos care va plasa prima comanda de bilete pe myticket.ro in ziua de 27 octombrie, va avea ocazia sa vada cum este viata din spatele refelectoarelor, intr-un tur de backstage in seara concertului, inainte ca Depeche Mode sa urce pe scena! " sursa - Myticket

Cum era si normal am aflat "vestea" la orele 00:20. Pana am realizat in ce data suntem au mai trecut 5 minute. Pe site nu aparea nicaieri optiunea de cumparare a biletelor, asa ca dadeam "refresh" din minut in minut.
Intr-o lume perfecta nu exista calculatoare ramolite...care se misca cu viteza melcului fumat. Al meu insa imi testa nervii care si asa erau pe cale sa cedeze.
In tot acest timp eram si pe forumul Depeche Mode, impartind disperarea cu ceilalti fani, decisa sa imi fac un litru de cafea si sa astept toata noaptea in fata monitorului.
Pe de-o parte i-am blestemat pe cei de la myticket, care au lansat acest concurs dureros. Toti ar merita un tur backstage! Dar de ce nu puteam sa fiu deloc altruista?
Am inceput un lung sir de teorii conform caruia "marele premiu" e doar o strategie de marketing.
Pe la 01:10 la un refresh, vad site-ul updatat. In 57 de secunde am facut comanda...pe nerasuflate....
Dansul bucuriei...plus un mesaj pe forum despre comanda mea:
"Plata dvs. pentru comanda plasata la data
de 2008-10-27 01:10:47 a fost aprobata
Nume produs: DEPECHE MODE - TOUR OF THE UNIVERSE,Gazon A, 1 bilete"

Imediat dupa mesajul meu, apare un altul:

"Plata dvs. pentru comanda plasata la data
de 2008-10-27 01:05:56 a fost aprobata"

Cinci minute mai devreme, altcineva a facut o comanda...
Dulcele gust al frustrarii!
Asadar victoria mea e masurata intr-un bilet comandat deja, cu intentii serioase de livrare, pentru 16 Mai, si un bilet in posesie pentru 18 Mai, la vecini in Sofia.

Niciun comentariu: