luni, 1 septembrie 2008

Anonimilor de cartier


Intrerupem programul nostru obisnuit pentru a anunta sistarea anumitor comentarii agresive/vulgare folosite de utilizatorii anonimi ai lui nea' Google. Din motive de indecenta in exprimare am fost nevoita sa introduc cenzura (ceea ce nu mi-am dorit) deoarece nu intentionez sa dau curs frustrarilor acumulate in timp si pe fond psihic ale personajelor care nu beneficiaza de suficient curaj pentru a-si face publica identitatea asa cum fac si eu.
Dragilor, pot fi contactata la: sabbra_cof@yahoo.com - ca sa va raspund personal la injurii :)) Nu e nevoie sa-mi pangariti blogul :))
In rest...singura expunere indecenta de pe acest blog va fi... (ati ghicit) A MEA!!! (majoritatea insultelor faceau referire la aspectul meu fizic)

PENTRU CA POT!

Niciun comentariu: