vineri, 26 septembrie 2008

Buna dimineata!

... trebuia sa-mi spun la 4 am cand am adormit...
Suna telefonul!Suna!Suna!Suna!
"mdaaaa"
"Da-mi codul numeric Personal!"
"Cine e?"
"Mamaaaa!"
M-am uitat la telefon, aparea pe ecran "mama".
""Nu-l stiu" si-am inchis.
M-am cuibarit la loc. Telefonul suna imediat!Suna! Mama!
"Da-mi CNP-ul ACUM!Sunt la banca sa iti PLATESC TIE RATA!"
"Ahhha.Stai sa-l caut...2..841031..."
Era ora 10.
Inchid telefonul ma cuibaresc repede in asternutul inca caldut. Mi-era un sooomn...
Pentru necunoscatori: dimineata sunt o compilatie intre Hannibal si Freddie Kruger ...Nu ma trezesc pana la prima gura de cafea, nu comunic, nu inteleg ce mi se comunica, nu-mi place sa comunic sau sa inteleg!Si in ultima vreme nu ma trezesc inainte de ora 12. Pentru ca POT!
Deja ma instalasem in lumea viselor de maximum 5 minute. Suna telefonul! Suna!Suna!
"Da!!!"
"Buna dimineata!"
"CE VREI?"
"de ce nu mergea wireless-ul aseara?"
"What?Eu dorm!Si te urasc!"
"Trezeste-teeee!Trebuie sa-ti reglezi programul!"
"I hate you!!!!Lasa-ma sa dorrrrmmm!Inca o ora!!!Te rooog!"
O conversatie IT mai tarziu...eram evident in picioare...avand (cum altfel) crima in priviri. Nemo mancase peste noapte frunzele florii din ghiveci, iar acum vomita peste tot. O priveliste de invidiat.
Am inchis telefonul, m-am apucat sa curat frunze partial digerate amestecate cu saliva.Odata incheiata operatiunea am decis sa ma pun in functiune, asa ca am coborat pana la chioscul din spatele blocului sa-mi iau o cafea. Probabil ca n-ar fi trebuit sa cobor in pijama. Cu atat mai putin intr-o pijama de plus, iar pe dosul meu scria cu litere mari "Sleeping Beauty". Mi-era doar groaznic de rece!Am decis sa ma zidesc in casa si sa ies la primavara. Pana atunci hibernez!
Mi-a deschis usa vecinul dragut si amabil de la etajul 3 (abia l-am cunoscut). I-am zambit de sub ochii umflati de somn si parul ciufulit. Sper sa nu fi remarcat ca sunt in pijama...dar e putin probabil. Am ajuns sus si m-am baricadat la adapost de vant.
Batai puternice in usa!
Deschid usa...un domn in varsta cu un morman de facturi. Factura la electricitate.
"buna ziua, lasati-mi factura" i-am spus
"Pai nu o platiti?"
"Ba da...dar Nu acum"
"De ce?"
Imaginati-va fata mea! "Pentru ca NU am bani"
"Cum se poate?O domnisoara asa draguta?"
Mi-am proptit cotul de tocul usii, cu o vaga tentativa de scarpinat la organele sexuale masculine invizibile...si-am grait din adancuri:
"Eh!Se poate!Va explic eu luna viitoare!"
Am luat factura...am intrat in casa, am inchis usa de doua ori!Daca se putea de trei...n-as fi ezitat!
La orele matinale ale pranzului (cand ma trezesc eu de obicei) e atat de liniste peste tot...incat ai crede ca nimic nu se intampla.
Sa nu uit ca dupa amiaza am interviu. De job!

5 comentarii:

Anonim spunea...

"emoticoncaresetavalestepejosderas" x 894839084023988475874858945.

Multumesc !

erener spunea...

Buna dar..nebuna :))

LiaLia spunea...

:)) Sa te sun si eu pe la 9-9 jumate sa-ti spun ca scrisoricile de amor de la banca vin inca la mine in cutia de scrisori :)) Si eu care ma emotionez ca poate am primit EU vreo factura :p

Sabbra spunea...

Pffff...iar amenintari de la banca?
Nu le baga in seama!Nu vreau sa stiu niciodata nimic de la nici o banca!Orice ar sustine ca am facut NU e adevarat! Cand or sa vina recuperatorii rushi sa ma anunti... :)

LiaLia spunea...

P.S. Ti-ai schimabt look-ul blogului! E si mai roz ca inainte! :)))