joi, 2 iulie 2015

Una singură!

Ai o singură viață! Unaaa singurăăă! 

Și eu la fel.

Ok, poate nu mă crezi, n-ai motive să mă crezi pe mine, în detrimentul convingerilor tale personale. Dar poate te încrezi în știință? În evoluție? În dovezi clare? În fine...mi-au tot ajuns pe la urechi vorbe aruncate cu și despre reîncarnare, șanse noi, probleme nerezolvate sau alte asemenea bazaconii.

Mintea umană e fascinantă. Trebuie mereu să găsească răspunsuri, să fabrice întrebări și, de ce nu, probleme. Avem nevoie, genetic vorbind, să CREDEM în “ceva”. Că totul e un șcenariu, că e predestinat, că rezolvi probleme din alte vieți, că ai un destin de împlinit, un scop, un motiv…un “ceva”.
Pentru că … e de neconceput că…“this is it“, cum ar spune răposatul Michael.
Dar…cam asta e. Cam atât. Ai o singură viață, la fel cum au toți ceilalți din jurul tău. Nu te diferențiază nimic de animalul pe care (uneori) alegi să-l pui în farfurie. (nu, nu e un articol pro-vegetarienism, încerc să-mi susțin ideea cumva, pe înțelesul tău). Bine, ești norocos că ai un creier de aproape un kilogram și jumătate și că printre multiplele lui funcții se numără și conștiința/conștiența

Tu o ai, ești conștient, restul de creaturi vii nu prea. Unele, însă nu le-am studiat încă…așa că nu-mi permit să vorbesc despre.

Te naști, te dezvolți, înveți, crești, trăiești, experimentezi și tot așa. Ar fi bine să nu aștepți un moment de glorie, să nu-ți lasi “destinul“ să “se întâmple“ ci să faci azi și acum (sau când simți tu) cam tot ceea ce vrei să faci.
Mâine…s-ar putea se nu existe. Nu-s macabră, însă nu cred că se aliniază planetele pentru tine. Sau pentru mine. Trăiești o singură dată. Da, știu, mă repet și devin enervantă. Totuși, dacă ai ști că ai o singură șansă să faci totul, sau orice, de ce ai lăsa să treacă timpul? De ce ai vrea să crezi bazaconii paranormale? Mintea ta nu prea poate să accepte simplitatea (care e și complexă cumva) vieții și atunci îți înlocuiește semnele de întrebare cu…himere și speranțe.

Spune ceea ce simți. Trăiește și nu amâna. Nu te mai întâlnești cu nicio secundă irosită din viața ta. S-a dus, a trecut, asta e, n-o primești înapoi.

Știind toate astea… singura mea dorință e să-mi fac fiecare clipă cât mai vie, cât mai plină, cât mai conștientă. Că din asta avem, din belșug.
La conștiință mă refer. Folosește-o!

Niciun comentariu: