duminică, 29 iunie 2014

Eu nu merit nimic

(NU este textul meu. L-am găsit într-o carte, într-o cafenea, în Braşov şi mi-a plăcut atât de mult încât l-am pozat. Acum vreau -l am aici pe blogu-mi şi -l recitesc de câte ori mi-e dor de ceva frumos)

De fapt, eu nu merit nimic. Ce am, am pentru  am primit, nu pentru  am găsitÎn genere, am furat un alt dar: aruncat, lăsat deschisuitat în locurile timpului. Odată, am găsit pe străzile clipei daruri părăsite şi m-am întristatCine  arunce aşa ceva? Cine şi-ar permite? Ele începuseră  secundeze, unele chiar  minuteze, altele  zileze.  fi plânsdacă aveam lacrimi timpiale. Şi le-am luat, recunosc. Nu puteam  le las acolo să se tâmpească. Eu fiind cel fără de timp, le pot naşte

Acest dar l-am furat născându-

Vezi, uită-te şi tu în jur, e plin de daruri. Ştiu  suntem orbi, nu insistă spunându-mi asta, am învăţat  văd cu mâinile, cu picioarele, cu trupul. Am ochi peste tot. Azi m-am gândit  adun cu tine toate darurile,  le împărţim între noi,  ne hrănim ochii,  le dăm celorlalţi ce nu au găsit (poate ce au pierdut), ce caută sau ce nu cautăHai  dăm câte un ochi celorlalţi nu mai vedem prin noi,  vedem prin ei.  rămânem cu ochii lor,  fim personali lor. Nu mai vreau  va fiu impersonal. Înconjuraţi-mi ochii, dar nu călcaţi privirile, mâncaţi-le. Hai  facem asta împreună
Întindeţi-va ochii până la cer  vedeţi pământulluaţi-va seminţe de stele  crească în pământ lumina nu-mi fie întunecat mormântul
Amândoi  ne plimbam udăm seminţele le creştem ca nu cumva  se stingă şi niciodată  nu ne despărţimcăci împăcarea noastră stă aici, neînsămânţatăHai azi  ucidem timpul cu stele,  naştem galaxii între a fi şi a nu fi
Lasă- curbat între neclipe, găseşte- sfera între nesecunde şi ridică- pătrat între neminute. 
Leagă- fiu real, nu abstract. Lipeşte- pe inima ta, pune- pe timpanele ei,  îţi şoptesc în genere, eu nu merit nimic.


Niciun comentariu: