joi, 4 iulie 2013

Eu ca nimeni

Imi pare rau dar nu am manual de instructiuni. De fapt, nu-mi pare :) Chiar daca as avea manual de instructiuni prea putini ar avea acces la el si chiar mai putini ar invata sa-l descifreze...Unde mai pui ca dau cu virgula sau am erori de functionare :)
Asa ca nu, nu astept vreun Fat Frumos pe cal alb. Pentru ca prea putini stiu sa calareasca si chiar mai putini sunt frumosi fara sa fie narcisisti. Daca ne rezumam strict la exterior.
Cand vorbim de interior si ...profunzime (da, ati citit bine) statisticile...sunt ingrijoratoare.

Pentru mine e oricum amuzanta toata povestea sexelor. Atat de multi se vor atat de speciali. Atat de multa importanta acordata monogamiei care e de fapt un mit.Atat de putini oameni sinceri cu ei in primul rand.
Si-atunci aleg sa rad. Si sa spun "pas" . Mai bine asa.
N-am rabdare sa mai descopar dupa 3 sucuri si-o prajitura ceva ce stiu deja. Esti fad. Si mi-e lene sa-mi pun mintea la contributie cat sa te scot din minti. Sa-ti arat ca n-ai nicio sansa sa ma...intelegi macar. Daramite sa-mi faci fata.
Mai bine traieste in lumea ta simpla avand un singur scop: sa te inmultesti. Bifeaza in carnetelul tau de sub perna cate ti-au trecut prin pat. Esti un campion :) Si mai ai cativa ani in care te poti bucura de asta...in simplitatea ta.
Stiu ca ajung sa complexez dar a naibii sa fiu daca am sa incetez sa o fac. Pentru ca n-am un scop precis. Nu m-ar deranja sa ma bifezi in carnetelul tau "de cuceriri" daca esti absolut sigur ca toate celelalte n-au mimat...
Si, hai sa-ti spun ceva: femeile mimeaza. Toate :) Si stii de ce? Pentru ca daca n-am face-o....n-ai mai avea incredere ca esti un campion.
Stai linistit, noi suntem masochiste in toata povestea asta:)

N-am sa te ghidez spre o poveste romantica in care tu ma descoperi iar eu ma las fascinata. Nu.

Am sa fac altceva: am sa-ti inchid toate usile in nas. Si-am sa incerc in continuare sa te complexez. Si-am sa fug de tine cat ma tin picioarele.

Pentru ca eu stiu cat pot.

Cum ziceam, n-am manual de instructiuni. Dar am simtul umorului :)

Un comentariu:

matematica-fizica-chimie-filosofie spunea...

Privind inapoi sa ma gandesc
La Dezordinea ordonata a gandurilor
Criminale: ce le-am avut
Si nu le voi mai avea
La ordinea dezordonata a dorintelor
Masochiste, ce le-am nutrit
Si nu le voi mai nutri
Apoi, inexistent
Sa aud voci
Marturisind in agonie
Pacate
Si din umbra destinului meu
Sa spun : Nu se cade!
Si plictisit de moarte,
La un pas de descompunere,
Naruit inauntru,
Sa-mi simt ochiul stang zbatandu-se
Si sa-l aud vorbind:
Mea culpa!

Inerent ma afund catre sinceritate
A uita trecutul, e dureros de bine
Si ma inchin la Tine
Caci Tu mi-ai harazit
Deznadejdea
Ma blestem pe mine
Caci eu mi-am cladit
Speranta
Acolo unde esti
Existential si ireal
Doresc sa-mi mistuiesc din minte
Amintiri ce sunt crestate adanc in constient
Urland catre cer
(Ar fi inexplicabil daca mi s-ar raspunde)
Sau poate ca nu
As intelege atunci
As reusi sa dezleg misterul care macina ireversibil conexiuni
Respect mitul lui Sisif

Fatalitatea caracterizeaza
E ca o falie deschisa in memorie
Idealismul apune de unde nu a rasarit
Imi sunt propriul meu dusman
Si inca cel pe care nu-l pot invinge
Alb-negru, negru-alb
Asa arata perceptia fata de tine
.................
Ma gandesc cu groaza la ce esti
Tremur de frica cand stiu...
Ma linistesc cand apune soarele
Cine esti tu sa-mi spui ca va rasari din nou?
Constietizezi pacatul?
AB 1998