marți, 13 ianuarie 2009

De-a leapsa pe bloguri

Am primit si eu (in sfarsit) leapsa, de la Lia. Am vazut ca se poarta, imi place ideea, si am de gand s-o dau mai departe catre Buddha si Adi. Hai baieti!
La joacaaaaa!

1. Ce îti place sa faci atât de mult, încât ai plati pentru asta?
Imi plac pastele bolognese, si cand nu le gatesc eu, platesc pentru ele. Imi place Nemo, daca n-ar fi al meu as plati o fundatie de animale, o data pe saptamana sa-mi permita vizita de joaca cu necuvantatoarele. Imi place masajul la picioare :)

2. Daca ai afla astazi ca mai ai de trait exact 5 ani, ce ai face începând de mâine?
Exact ce-am facut si ieri :) Traiesc oricum ca si cum fiecare zi ar fi ultima. Si daca mi s-ar da 5 ani, as lua-o ca pe un termen scadent fooooaaarte indepartat.

3. Daca ai câstiga un milion de euro neimpozabil, ai continua sa faci ce faci acum?
Sure, why not :) Mi-as permite sa am SI acest hobby :)

4. Peste 15 ani, ce ai vrea sa scrie pe prima pagina despre tine, în cel mai important ziar din tara? Care ar fi titlul articolului?
Celebra scriitoare, lanseaza al - X - lea volum, care intra direct in top...bla bla...bestseller...extraordinar, foarte bine scris, carti de succes...etc, samd...

5. Ce vrei sa spuna prietenii tai despre tine la ceremonia ta funerara?
Am vrea si noi sa murim in plin orgasm la 97 de ani ca si ea!!!! Ce batranica cool!

6. Dar pe piatra ta funerara ce vrei sa scrie despre tine?
Sub acest pamant ar fi trebuit sa se odihneasca Cristina, insa ne-am decis cu totii (mai mult ca sa fim siguri) s-o incineram si sa-i aruncam cenusa-n vant :)

7. Cand erai mic ce le raspundeai celor mari la întrebarea: Tu ce vrei sa te faci când vei fi mare?
- tanti aia misto din reclama la rujul rosu, de pe RTL

8. Ce ai face daca ai sti absolut sigur, dincolo de orice dubiu, ca este imposibil sa esuezi?
Un bebe!
As face o carciuma...cu cele mai bune mancaruri, cea mai calda atmosfera...
O fundatie pentru animale...

9. Ce ai vrea sa le spuna copiii tai nepotilor tai despre tine?
Bunica voastra e zen, hippi, fashion,si singurul om din lume in fata caruia e musai sa fiti sinceri!

10. Daca ai putea acum sa te proiectezi în viitor, in ultima zi a vietii tale si sa îti iei un interviu, care sunt trei întrebari pe care ti le-ai adresa?
Esti fericita?
Nu te-ai plictisit sa traiesti 97 de ani?
Crezi ca si Dave Gahan a ajuns in rai?

2 comentarii:

Anonim spunea...

Uuuuu, o leapşa! Din păcate nu pot răspune apelului, am criticat foarte dur jocul ăsta transmis din blog în blog, dar dacă voi simţi, la un moment dat, nevoia subită să-mi pun aceste întrebări, voi scrie un articol, promit solemn :)

Şi legat de articolul anterior, scrie exact ce simţi şi când simţi, că gura lumii e scăpată de mult de sub control. Nu există lecţii de blogging!

Sabbra spunea...

:)
eh, nu stiam ca ai criticat :)
dar multam oricum :)