vineri, 11 iulie 2008

Meine kleine mitze katze


Rusine sa-mi fie ca n-am mentionat pana acum de jumatatea neagra a sufletului meu :) Neagra, pufoasa, blanoasa, mieunatoare... Nemo Miawington

Nemo are 3 ani, e nascut pe 19 Aprilie 2005. Nu vreau sa dau copy/paste de pe un blog pe celalalt cu povestea vietii lui, prefer sa fac aici inca un scurt rezumat :)

Short story long, l-am luat dintr-o familie foarte misto de pisici, cel mai mic dintre cei 4 frati ai lui, la doar 3 saptamani era proaspat adopta si adorat. Negru, negru, firav, ochisori albastrii, botic mic,mic un deliciu care se juca in pantofii de langa usa si era mereu greu de gasit :). I-am spus Nemo , dupa filmul "finding Nemo". Extrem de rasfatat, personalitate puternica de la mieunat pana la pupicii de dimineata care erau acordati doar pentru a-si asigura un mic dejun copios din pate de gasca pentru copii.

A crescut ghemotocul, a crescut frumos, usor snob :) o privire desteapta, parsiv ca toate felinele, iscusit in a deschide orice dulap, chiar si frigiderul, nu pentru ca i-ar fi fost foame ci mai degraba din plictiseala.

Eu... il ador :) Am reusit sa exasperez veterinarul, alertat la fiecare firicel de blanitza dus de vant. Am pastrat dintzisorii de lapte atent in cutia de bijuterii :) L-am inscris pe toate site-urile de pets posibile, a castigat concursul de "animalutze de Craciun" cu o poza haslie si astfel a aparut in calendarul Petz pe 2007. Are asadar reputatie.

E al meu, poate de asta e cel mai frumos si cel mai destept, ii sorb fiecare privire, mieunat, ador sa adorm cu nasul in blanita lui si chiar nu-mi pasa cine ce-as spue despre riscurile de sanatate.

Nemo e parte din mine, din viata mea, calmul meu...

Mi s-a spus ca exagerez, nu-i usor de inteles fanatismul meu, stiu, dar nu-mi pasa.

Nu-mi dau seama ce ma defineste, ce ma caracterizeaza, dar pot sa fiu sigura de un lucru: il am pe Nemo!






4 comentarii:

EGGO Creative Shop spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...

bine ca mi-ai zis ce inseamna titlu ca as fi crezut ca e la misto :)) Suna oricum belea. Iar beleaua ta de pisica, ce pot sa zic ? Sa-ti traiasca si ma du-l si tu la fetite. Nu-i obtura orizonturile si inceteaza sa-i mai citesti povesti la culcare. Sau macar sa fie cu pisici ;)

Sabbra spunea...

de ce sa-l duc daca nu simte nevoia?e baiat cuminte, virhin, n-a mirosit pisicutze in viata lui, iar eu chiar cred in zicala "daca pisica nu ridica coada, motanul nu pisha peretzii" :)))
pup

LiaLia spunea...

Eu imi aduc aminte ce cuminte a dormit el la burta mea, cat l-am adus acasa cu metroul, dar si de fiara posedata in care s-a transformat la ceva timp :D Sa-ti traiasca 20 de vietzi pisiceshti si sa te bucuri de prezenta lui forever :)