vineri, 13 decembrie 2013

Cristina prin ochii vostri

S-a intamplat. De mult timp mi s-a cerut sa-mi "public" auto-portretul. Sa ma asez in fata oglinzii si sa desenez in cuvinte ceea ce vad.
Despre mine, cea de azi, inca nu stiu cat de bine ma cunosc. Nu cred c-as putea s-o descriu pe Cristina cea updatata vietii ei de acum. Asa ca am "trisat" si am intrebat...publicul. Am avut o singura conditie: oamenii care au avut dreptul la replica sa ma fi intalnit fata in fata cel putin o data. Am intrebat familia, prietenii, amicii, unii cunoscuti si chiar cativa colegi.
Iata ce a iesit:

Lacramioara (ne cunoastem de...un an, iar de cateva luni ne si iubim):
Cristina intr-un cuvant: Cuvinte

Cristina fata in fata: Cool
Critici pentru Cristina: None - Imi pare rau, dar chiar nu am. Si asta pentru ca de ceva vreme nu mai judec oamenii ci doar ii descopar, atat. Deci la categoria critici, imi pare rau, dar nu am. Daca totusi iti trebuie ceva, ala este: work in progress

Remus(ne cunoastem de vreo 3 luni?):
Cristina intr-un cuvant: Zbor.

Cristina fata in fata ... delicatete, zambet, fragilitate, lumina, prospetime, frumusete. Putere, ambitie si durere.

Surpriza a fost sa vad intrand in Vilacrosse tot soarele de afara.

N-am vazut scoarta dura, am vazut delicatete. Cum naiba reusesti sa fii asa intre betoanele alea, habar n-am.

Zambetul, plin de incredere si lumina din ochii nedormiti. Erai al naibii de obosita, asta nu mi scapa niciodata:)

Prin ceea ce faci si prin ce lasi sa se vada, definitia puterii e bine data. Trebuie sa fii puternica sa rezisti acolo si o faci cu succes deocamdata.

Ai caracteristici de dur de cartier combinate cu Alba ca Zapada.

Durerea...o ai, o duci cu tine si o s-o mai duci mult timp, indiferent de cate zile bune vs zile rele o sa ai. Pentru omul avizat, se vede. Pentru unul neavizat, e o aura de mister, care sta bine. O femeie cu secrete nasoale...ce poate fi mai interesant?:)

Critici pentru Cristina? Hm, evita sa ti pierzi sufletul, sa-l pervertesti sau sa-l mai lasi calcat in picioare.

Lia (ne cunoastem de mai bine de 10 ani, dintre care vreo 2 ani am locuit impreuna)
Cristina intr-un cuvant: Intensa

Cristina fata in fata: Intensa la bune si la nebune :-) :)

Critici pentru Cristina: Din cand in cand, mai opreste-te si trage adanc aer in piept.

Love you!

Iuliana(ne cunoastem si suntem prietene de 4 ani)
Cristina intr-un cuvant,al meu : Geniala!

Cristina fata in fata cu ea: O scorpie ce tanjeste in tacere sa fie imblanzita.
Cristina fata in fata cu mine: Un om rar,cu un suflet mult prea fragil si gingas pentru lumea artificiala si comerciala de azi!

Critici /recomandari pentru Cristina: Lasa-te iubita, in orice mod, fara teama de durere. “Veninul” pune-l putin deoparte, intr-o sticluta, pentru moment! Risca, indrazneste sa simti, sa crezi in tine, esti exagerat de iubibila!

Adrian (ne cunoastem de 6 ani iar 6 luni am fost colegi):
Cristina, intr-un cuvant: Nerabdatoare

Cristina, fata in fata: An inocent with a dirty mind:)
Critici pentru Cristina: Niciodata sa nu te mai tunzi scurt!

Irina (ne cunoastem de 7 ani, am fost colege,suntem prietene)
Cristina intr-un cuvant: Controversata (sper ca asta e cuvantul in romana)

Crstina fata in fata: Sofisticata
Critici pentru Cristina: Infrunta-ti temerile odata si fa-te mare! Dar eu te iubesc oricum!


Tony (ne cunoastem de 5 ani,am fost colegi de facultate)
Cristina intr-un cuvant: super-optimista

Cristina fata-in-fata: Discreta si totusi poti vedea multe.

Critici pt Cristina....: Nu am, dar pot inventa!

Prea grijulie :)) Destul?

Sora-mea (ne prea cunoastem)

Cristina intr-un cuvant: Tigru

Cristina fata in fata: Exploziva, expansiva, coplesitoare, empativa.

Critici pentru Cristina: Esti usor egoista, deseori inconstanta si prea putin receptiva la critici:)

Ghiuli (ne cunoastem si suntem prietene de 7 ani)

Cristina intr-un cuvant? Nusardapenicioaltafemeie! (E un singur cuvant)

Cristina fata in fata? Vin fiert si miros de portocale

Critici pentru Cristina? Ma enervezi ca nu ai niciodata timp sa vii la mine.

Alexandra (colega de munca de 2 ani si jumatate, prietena in timpul liber)
Cristina intr-un cuvant: Mega-organizata

Cristina fata in fata: Energica, politicoasa cu cei pe care ii vede prima data, sincera si naturala cu apropiatii.
Critici pentru Cristina: Prea incapatanata cateodata.

Stefan (prieteni buni de 10 ani)
Cristina intr-un cuvant - Alive - pentru ca e printre singurii oameni care probabil traiesc asa cum vor si cand vor, and make the most of it.

Cristina fata in fata - Debordanta si infectioasa - e imposibil sa nu o placi cand stai cu ea de vorba despre orice.
Critici - Mai usor cu bautura :))) Si incearca sa fii un pic mai rezervata fata de oameni, nu toti sunt ceea ce par a fi.

Oana (colega, prietena de 7 ani)
Cristina intr-un cuvant? Omul potrivit la locul potrivit.
Cristina fata in fata? Esti undeva, ACOLO, dar totusi langa mine.Esti persoana pe care o pot ridica la rangul de PRIETENA pentru ca meriti!
Critici pentru Cristina? Habar nu am daca eu as fi cea mai in masura sa fac asta... Am stat si m-am gandit - NU AM CE CRITICA. Nu vreau sa arunc cu epitete iar ca sa inventez, ar insemna sa nu fiu obiectiva.

Marius (ne cunoastem de 6 luni)
Cristina intr-un cuvant?  Originala.

Cristina fata in fata?  Deschisa.
Critici pentru Cristina:  Nu as spune ca am critici pentru ca nu te cunosc asa de bine si la prima vedere nu pot sa zic ca am critici pentru ca nu ar fi sustinute , asa ca deocamdata fara critici :)
Mihaela (suntem prietene si ne cunoastem de 5 ani)
Cristina fara s-o cunosti,doar vorbind cu ea, pare o doamna atotstiutoare cu pretentii de diva ...

Cristina dupa ce o cunosti : Adevarul subiectiv.

Cristina fata in fata: In ciuda energiei si agitatiei pe care o manifesta, este o fiinta extrem de linistitoare.
Critici: A incerca sa se traiasca mai mult pe ea nu cred ca are sa o raneasca. Pot spune si faptul ca iti vine manusa starea de fericire?- de aici sa intelegi ca autosabotajul ala dulce te dezavantajeaza.

Si-s multe de zis, da' ma pui pe scurt...pot sa fac un intreg articol despre tine,doar din opinia proprie :)) ... Cand se coroboreaza cu alte multe opinii,mai ales ale celor foarte apropiati, ai deveni roman :))

Da,uite ...tu intr-un cuvant: Roman - de orice gen,pe placul oricarui cititor si pe care criticii l-ar savura.
Florena (prietena, ne cunoastem de 7 ani)
Cristina intr-un cuvant? Indrazneata

Cristina fata in fata? In ciuda criticilor ce ti le aduci singura(uneori parca de desconsideri) sau ti le-a adus altcineva si ti-e greu sa revii la acea Cristina de odinioara, personal face to face te vad total diferit. Esti o femeia superba, ai trasaturi frumoase si-mi place nespus ca putem discuta orice, nu pui niciun zid intre noi, nu te feresti. Asta ador la o persoana, sa-si asume ceea ce face, ce spune.

Critici pentru Cristina? Te vreau mult mai increzatoare, pentru ca ai cu ce, pentru ca stiu ca poti, pentru ca esti o femeie puternica si acest lucru sunt convinsa ca-l stii deja. Ramai asa cum esti doar ca, putin mai optimista si cu zambetul pe buze indiferent ce!
 
 
Daca mai sunt oameni care isi doresc sa contribuie la "portretul" de mai sus, va invit pe toti sa o faceti, fara ezitati si cu sinceritate deplina. Singura conditie este (asa cum v-am mai spus) sa ne fi cunoscut si face-to-face.
In rest..promit sa analizez bine spusele oamenilor de mai sus si incerc sa lucrez la "auto-portretul" Cristinei de azi :)