joi, 29 septembrie 2011

Copchil like

Ma tot bateam cu caramida-n piept despre cat de femeiematurasiplinadeintelepciune mi-s eu pana cand mi-am dat seama cam de ce n-o sa reusesc (prea curand) sa am grija de altcineva (adica unu mic si urlator, inafara de Nemo) decat de mine (m-am gandit mai bine - Nemo isi cam poarta de grija singur).

Da, stiu sa traversez singura strada si nu ma ratacesc in drum spre scoala (job, faculta). Mananc singura si am invatat sa nu mai fac in pat sau la olita :D.
Daaaaaarrrrr:

N-am voie sa beau cafea, am voie sa gust putin, doar dimineata, cu lapte, altfel nu mai dorm noaptea si tin toata casa (barbat, animal) treaza pana ma epuizez eu.

Fac abuz de dulciuri (nu des, but still) si devin extra-energica - ori eu cand sunt extra energica vorbesc mult si uneori prostii, n-am stare, mananc SI mai multe dulciuri, beau si mai multa cola...ma batzai si ma fatzai pan' ce toti ochii sunt pe mine...

Ma dau cu curu' de pamant pana ce iese totul ca mine, altfel ma dau iar cu curu' de pamant pana oboseste indiferent cine :)

Sa te fereasca toti sfintii sa ma ciupesti, sa ma tragi de par, sau orice altceva pentru ca urlu ca din gura de sarpe!

Cand sunt foarte obosita adorm doar dupa ce ma auto-epuizez, asta presupune sa ma fatzai in pat, sa ma duc la baie de 50 de ori, sa beau lapte cald, sa miorlai si sa oftez pana adorm...

Daca am pus bot - nu ma mai joc cu tine ...poti sa ma lasi in pace pana-mi trece supararea, altfel musc!

De obicei ma starnesti si ma impresionezi cu orice fel de jucarie noua, uit ca prin minune de tot si toate :)

O conditie FOARTE importanta de interactiune cu mine este: rasfatul!

Si nu in ultimul rand: pentru mine cuvantul NU (spus de altcineva) inseamna DA :)

Asadar si prin urmare... feed me, love me, never leave me :) Miau!

Niciun comentariu: