luni, 3 august 2009

Prima data

Am primit iar o leapsa simpatica de la Lia pe care o onorez cu zambetul pe buze.
Leapsa zice sa declar prima/primul , dupa cum urmeaza:

maşină: Aveam vreo 2-3 ani cand am primit cadou prima decapotabila marca...Dacia?!? Era din plastic, portocalie, cu pedale. Am folosit-o indelung, am si poze care sa dovedeasca asta. De atunci insa m-am tinut departe de masini, ma atrag motoretele si imi place masina iubitului - ca-i a lui :)

călătorie în perimetrul ţării: Am batut judetul Maramures in lung si-n lat... Prima oara cand am calatorit in tara, pana la Constanta si inapoi, deci prima mea iesire din judet - pe la 16 ani si putin :)

călătorie în afara ţării: Hmmm...in 008 , la bulgari si apoi la unguri. N-a fost mare branza, mi-a placut mai mult a doua oara :)

amintire: Am mai scris pe undeva (nu stiu unde insa) ca prima mea amintire clara o am cu tortul de la 3 ani. Era un tort maaare de ciocolata si caramel. Mama punea lumanari pe el, mi le numara, eu... o bulina roz cu par rosu si ochi verzi curiosi. Apoi blituri.

animal de casă: Am avut o...vrabie. De fapt un pui de vrabiuta, l-am crescut, l-am invatat sa zboare ; nu prea bine insa deoarece la prima aterizare de pe umarul meu, o pisica rea l-a inhatat. Drama!!! Am urat pisicile o vreme. Apoi am avut un catel mic-mic, apoi niste porumbei in balcon, apoi pisici si iar pisici. Acum e Nemo :)

îndrăgosteală: Indragosteala pe bune - pe la 14 ani. Ce mai poveste :) Noroc ca n-a durat decat un an.

descoperire: Tot pe la vreo 3-4 ani ma uitam fascinata cum bunica mea ardea frunzele uscate din livada si vreascurile. Mi-am luat grabita galetuta mica de plastic, am umplut-o cu apa si-am aruncat-o peste foc. Credeam ca "apa creste focul". N-a fost deloc asa :)

job: Oficial? :) La 19 ani, in departamentul Infoline al lui OPS (Open Public Services).

idol: Creeeed ca Michael Jackson. Nu l-am idolatrizat in adevaratul sens al cuvantului, era amicul meu imaginar.

creaţie: prima mea tunsoare...Am luat foarfeca si-am comis-o ; in timp ce mestecam tutunul de pipa al tatalui meu. Cautasem indelung accesoriile, adica foarfeca si tutunul.

Atat cere leapsa, eu as mai avea...de adaugat inceputuri glorioase, initieri intr-ale vietii (nu ganditi erotic, nu dau detalii picante).


Leapsa merge mai departe catre Sasha :)
P.S. La multi ani Sasha!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Nu MAI dai detalii picante :) : http://sabbrasthoughts.blogspot.com/2008/07/totul-e-permis-in-dragoste-si-in-razboi.html