joi, 14 mai 2009

Enjoy the sileeeenceee...

Imi amintesc momentul in care am aflat ca vin in Romania... euforie, emotii,lacrimi...vise...muzica, amintiri...
Imi amintesc noaptea in care concertul a devenit oficial, biletele au fost puse in vanzare...cautand acel prim click care sa ma aduca cu un pas mai aproape de ei, un bilet: PRIMUL!
Cele sapte zile pana mi-a fost livrat biletul...emotii...
Toate articolele mele de dupa, scaldate in suflet, mintea plina de ei, de muzica lor, imaginatia zburand in fata scenei, cu pieptul plin de cuvinte...urland apoi bucuria!
Am numarat lunile, zilele, orele, minutele, secundele...
Acum o saptamana, aveam doar un bilet (gazon A). Am gasit cel de-al doilea bilet...l-am cumparat la supra-pret zambind si multumind soartei ca pot sa tip alaturi de jumatatea mea la concert...
Acum 3 zile am gasit o solutie mai buna: bilet "special guest", intrarea la concert mai devreme, mai aproape de scena!!!
Am vandut biletele mele, cu emotii...mai ieftin decat le cumparasem...pe amandoua...Ne-am luat biletele si cardurile de "special guest"!
Avem si biletele pentru Sofia, rezervarea la hotel, totul e planificat! TOTUL! Pana in cel mai mic detaliu...
"Ai auzit stirea?"
"Nu!Ce stire?"
"Dave..."
"CE E CU DAVE?!?!"
"Au anulat concertul din Atena! Dave e in spital"
Am ametit...mi s-au infundat urechile...m-am asezat, am incercat sa respir...
Poate parea ciudat, superficial, nesemnificativ. Poate parea ORICUM, pentru oricine! Pentru mine nu este posibila anularea acestui concert!
Eu am stiu din primul moment ca voi fi ACOLO, in fata scenei!
Am stat ore in sir pe internet, uitand de orice altceva, am frunzarit zeci de site-uri, am vorbit cu zeci de oameni, resurse, jurnalisti, oragnizatori, speculanti, fani...am vorbit apoi cu mine, plangand, mi-am dat curaj, le-am spus ca e WRONG!
Nimic oficial!
Asteptarea imi intinde nervii in fiecare secunda...O parte din mine, mai putin egoista, e alaturi de Dave, dorindu-i sa fie bine!Orice i s-ar fi intamplat!O alta parte din mine, infocata, innebunita urla: Don't LET us DOWN!!!

Sper...sper...sper...

Nu mai cred in zvonuri, nu mai aud speculatii, nu ma intereseaza ce altceva s-a intamplat!



Ne vedem la concert?!

4 comentarii:

LiaLia spunea...

Of, gagico, eu ştii că nu eram prea entuziasmată şi nici bilet nu aveam, dar tare îmi pare rău în general, iar pentru tine chiar sunt fff tristă :( Dar sper eu că vei reuşi să-i revezi curând şi musai cu jumătatea alături :) Te pup!

Sabbra spunea...

Mda...
o sa-i revad...
pana atunci mi-am dat toate planurile peste cap, si-am ramas cu un mare gust amar...
Depeche Mode mi-au tras teapa...DARRRRR "they are following me on Twitter"

Cookie spunea...

lame :)) i felt sorry for about 2 seconds after hearing the news but that's it. get a hold of yourself, kiddo! he's not the messiah! he's just a stupid junkie who happens to be in a great band.

Sabbra spunea...

Cookie...I love that stupid junkie...and I love the band!
I'm a fan and thats my disease :) "I suffer" from hope, and I have hope rushing though my veins :P
Well... what more can I say?You're right..thats it!