luni, 24 martie 2014

Toți oamenii mint

E celebră replica asta din House MD "everybody lies" :)
Bă da' chiar toți? Da. Chiar toți.

Deși nu pot nega gustul amărui și dezamăgirea, încă mă amuză oamenii care se mândresc cu superficialitatea lor.
Și, așa cum am reușit să fac pace cu imprevizibilul și să accept că în orice moment se pot alinia planetele iar eu pot deveni (în cel mai bun caz) fosilă, tot la fel încerc să mă auto-educ că trăiesc înconjurată de oameni mincinoși.
Relaxați-vă, nu e încă un articol de citit printre rânduri și nici nu m-a supărat nimeni. Nu mai pot fi supărată :) de către nimeni. Pot, cel mult, să fiu dezamăgită și asta DOAR dacă am așteptări. Dar, de obicei nu prea am nici din astea.
Cu cât mai repede învăț și accept că toți oamenii mint, cu atât mă simt mai relaxată.
Ar fi ideal să nici nu am de-a face cu astfel de oameni, însă...nu le putem avea pe toate.

Partea pozitivă e ca încep să am o părere din ce în ce mai bună despre mine. Din ce în ce mai des mă uit în oglindă și nu prea am nimic să-mi reproșez.

Nici măcar nu mai încerc să mă feresc de oamenii de acest gen. Interacționând cu ei și reușind să le accept acest handicap mă ajută să mă imunizez.
Posibil să-mi pierd din profunzime, însă, atât cât rămâne...măcar e autentică.

În rest...să fiți fericiți. Cu toții. Fie că e reală, fie că-i superficială, fericirea are farmecul ei :)


Niciun comentariu: