marți, 16 aprilie 2013

Prizoniera pragmatismului

Sunt pragmatica...
sarcastica, ironica, dependenta, acida, acra, dar mai ales pragmatica.
Si-mi face rau as crede. Pentru ca tot ce-i praf de magie devine praf si...atat.
Dar, mi-a trecut recent pe sub ochi un citat: "Mai bine sa fii urat pentru ceea ce esti decat iubit pentru ceea ce nu esti."
Asadar imi asum riscul de-a cadea in dizgratie pentru dozele mele zilnice de nebunie. Criticati-ma pentru ca vorbesc prea mult si intep prea des.
Nu ma puteti iubi pentru ca zambesc cu darnicie. Nu ma puteti iubi pentru citatele mele motivationale si nici pentru ca as fi prea sociabila.
Puteti sa ma urati pentru ca-mi place singuratatea, pentru ca nu-mi deschid lumea oricui. Pot sa va dezgust cu orgoliul meu pompos si nesfarsit....
Sau renuntati sa iubiti ceva ce "as putea sa devin"  pentru ca NU am sa devin "ceva" niciodata.
Urati-ma ca nu stiu sa fiu altcineva decat eu....
Sau iubiti-mi defectele...

Dar nu-mi ramaneti in anonimat. Ca n-am sa va iert :)

Niciun comentariu: