miercuri, 13 februarie 2013

Emotii

Se intampla multe-multe insa eu devin din ce in ce mai zgarcita in a le pune pe blog :) Sau parca mi-e lene sa transform totul in povesti frumoase si imi vine sa scriu cate o propozitie din fiecare gand :) Nu cate un gand in fiecare propozitie...
In fine...
Se apropie momentul...se apropie concertul se apropie ziua pe care o astept de mai bine de 6 ani. 15 mai 2013, concert Depeche Mode.
Dar, bucuria incepe sa se impleteasca cu emotii... Parca nu ma mai vad inebunita de muzica, fredonand cu mii si mii de fani.
Am inceput sa visez ca s-ar despica multimea in doua....si de nicaieri m-as inalta pana la scena... Asa as putea sa le multumesc pentru fiecare vers ce mi-a oblojit sufletul si pentru fiecare sunet ce ma inalta. Sa-i intreb de ce-mi canta iar si iar viata  :)
Am invatat ca unele lucruri nu pot fi intelese decat daca sunt traite. TRAITE cu adevarat.
Cand am invatat acest lucru am incetat sa mai conving :)

Totul se echilibreaza, one way or another :)
Asadar presupun ca bucuria mea de pe National Arena va fi pe atat de mare pe cat a fost dezamagirea in 2009 cand n-au mai concertat pe 16 mai...

Niciun comentariu: