luni, 26 octombrie 2009

Povestea tatuajului meu

La initiativa site-ului despre-tatuaje.com am gandit acest articol aniversar:

Tatuajul meu se numeste “Nymphetamine”. La un search pe google, prima explicatie data de Wikipedia este aceasta.
Nymphetamine este numele celui de-al saselea album scos de trupa Cradle Of Filth. Femeia - personajul principal din album si melodia cu acelasi nume - este una deosebita ; caracterizata de solist ca fiind un drog pentru lumea din jur. Un drog foarte puternic , combinatie metaforica intre orgasm si amfetamina.
Simbolul grafic al albumului este unul din alfabetul antic grec – insemnand tot ce e feminin/femeiesc.
Am fost o pasionata de tatuaje de cand ma stiu. Insa am stiut ca in momentul in care ma voi decide sa ma “insemnez” va trebui sa aiba o poveste speciala si mai ales reprezentativa.
Un coleg de munca, prin vara lui 007, mi-a spus ca urmeaza a se deschide Industrial Tattoo salonul unui tip foarte talentat.
Vara lui 007 a insemnat primul concert Cradle Of Filth in Romania, ultima mea “aparitie rebela” . Eram cu ei in casti de dimineata pana seara. Uneori chiar cautand pe site-uri tatuaje.
Mi s-a spus: “cand ai sa gasesti tattoo-ul potrivit pentru tine, ai sa stii, ai sa simti”.
Si … asa a fost. Dupa doua luni de cautari. Am stiut ca e nymphetamine, mi-am dorit sa pun amprenta pe simbol adaugand cativa spini conceptului de femeie-drog.
Apoi ca un cadou de la mine, pentru mine, pe 30 octombrie 2007 stateam pe masa de tatuat foarte emotionata. Pe 31 octombrie cand am implinit 23 de ani stiam ca mi-am daruit “un ultim act de rebeliune”. Nu pentru ca un tatuaj inseamna musai rebeliune ci pentru ca ceea ce semnifica alegerea mea e salbatic, intunecat, molipsitor, personal…si foarte foarte reprezentativ. Daca nu ma credeti ascultati melodia :)
Procedeul in sine a fost unul placut. De dragul acestui procedeu as vrea sa-mi umplu corpul de tatuaje. Faptul in sine: un artist picteaza in pielea TA, la final contemplarea capodoperei! Wow! Apoi ramai cu ceea ce face parte din tine… Scrijelit pentru totdeauna!
Multi m-au intrebat ce reprezinta, deseori am fost rugata sa pozez cu spatele…alteori mi-a fost poreclit “saptele de pe spate” ceea ce iar ma avantajeaza ca simbolistica : cifra sapte reprezentand perfectiunea divina …
Prieteni, familie, colegi, parteneri de business chiar, marea majoritate au avut o reactie pozitiva.

Eu nu pot decat sa-mi iubesc semnul reprezentativ. E acolo, e al meu, are ceva din mine si acum ca implineste in curand doi ani il voi retusa doar pentru senzatie!
P.S. Aveti in ordine imaginile: simbolul, "testul in photoshop" si opera finala :)

7 comentarii:

LiaLia spunea...

Hehe, nice story :) O cunosc atat de bine :D

Florena spunea...

Foarte frumoasa povestea tatuajului tau Sabbra ;)
Cat de curand vreau mai multe detalii. Am mai vb. noi candva despre tattoo, insa acum sunt pregatita sa-mi fac unul.
Imi lipsea doar povestea speciala de unde sa vina dorinta,curajul pt. ceva atat de deosebit ;)

Anonim spunea...

Am mers si eu cu tine la una dintre seditnele de tatuaj, f fain, experineta ineditachiar si pt mine. Mi-a placut si vinul fiert servit in cinstea minunatiei de pe spatele tau. Acum la retus te mai dai cu bephanten?
Ana

Aramis spunea...

Parteneri de bussiness?C`mon te stiam o tipa lipicioasa si sociabila da chiar le aratai tovarasilor tai de afaceri saptele?

Adica un fel de "sase va mananc cu fulgi cu tot" dar mai dur?


Cireasa de pe tort(sper sa nu fie bomboana pe coliva)-imi fac si eu tatuaj.Esti vinovata.

Sabbra spunea...

@ lia pai daca ti-am impuiat capul :P
@Florena recomand cu drag salonul lui Teo - cred c-am si dat carti de vizita pe la intalnirile evelor
@Ana cred ca si la retus o sa ma dau cu untura :))
@Aramis - daca port rochii vara e practic imposibil sa nu remarce spatele tatuat cand ma conduc spre iesirea din birouri si am prioritate pe la usi :)))
daaar uite c-am avut doar parteneri deschisi la mine :)
sa ma anunti ce-ti faci, mor de curiozitate :)

Anonim spunea...

m-ai convins!!!
o sa-mi fac si eu unul cat mai curand

razvan (photoshop)

Sabbra spunea...

bineee Razvane =))