joi, 16 iulie 2009

Criza imobiliara - isterica!

Mi-am dorit mult sa ma pot abtine sa nu emit nici o parere referitoare la criza din piata imobiliara.
Imi doresc si-n acest moment sa ma cenzurez sa nu le-o dau prin... of...nu-mi iese.
Boon, putin putin tot tot sa rad, n-am avut o saptamana amuzanta pana sa intru pe az.ro si mai apoi pe imobiliare.ro .
Primii mentionati prezinta o situatie destul de tragica - apartamente de vanzare sub 100.000 euro, in scadere, oameni innebuniti sa vanda si la 55.000 euro.
Ei bine, cei din urma mentionati (va invit sa vizitazi linkul) raman pe pozitii cu preturi de milioane si sute de mii de euro.
Atunci am inceput sa rad.
Bai baieti! Veniti-va in fire!
Oricat de sufocat ar fi actualul guvern de situatia financiara absolut tragica...nici macar programul "prima casa" n-o sa salveze dosurile hienelor imobiliare.
Preturile de 55.000 de euro pentru un apartament de doua camere in stare jalnica este un pret absolut exagerat! Sa v-o luati in bot libidinosilor!
Chiriile sunt in scadere pentru ca potentialii chiriasi ar suporta conditii inumane pentru apartamente ieftine!
Cei ce inchiriaza n-au decat sa se sinucida cu facturile de la intretinere ale caselor lor goale!
Nu e bine sa te bucuri de necazul altuia...insa in cazul de fata ma bucur ca mor din cauza avarismului de care au dat dovada.
Nici un program imobiliar n-a fost construit niciodata in avantajul cumparatorului.
Oamenii care-si doresc o casa fac din asta stigmata si isi vad visul ca pe-o iluzie indepartata!
Acum as face dansul bucuriei cantand un cantecel : n-o sa vindeti ! n-o sa vindeti! veti da faliment pe capete si-o sa facem cripte si cavouri din ansamblurile voastre rezidentiale.
Daca s-or destepta in ultimul ceas cetatenii onorabili care-si vand casele pentru a platii ratele la banca si vor scadea preturile la un nivel decent - diferit de exemplu de preturile de case din Spania (care apropo, sunt mai mici decat la noi) - in acest caz vor vinde.
Atentie - guvernul garanteaza 60.000 de euro ptr PRIMA casa!
Oamenii care stau in chirii se orienteaza spre a cumpara o casa cu exact atatia bani.
Cei ce cresc preturile caselor si apartamentelor...gresesc, dar sunt liberi sa le pastreze...deoarece:
- cu cat mai multi cumparatori (ex chiriasi) de case au proprietati, cu atat mai mult o sa scada piata inchirierilor.
Asadar - cei ce n-au vandut initial pentru ca au avut preturi mai mari decat cel garantat de guvern...vor inchiria (in lipsa de altceva) la preturi mai mici.

VOILA!

Daca nu am ghicit intocmai mizeria in care se vor adancii proprietarii si patronii...imi cer scuze si astept sa fiu uimita!








Un comentariu:

Anonim spunea...

Subscriu. Am avut o satisfactie imesa cand am citit ce-ai scris, parca mi-a vorbit mie gandul prin cuvitnele scrise de tine. Sa speram ca afaceristii de doi lei din Bucuresti isi vor lua in sf teapa, prea stateau cu burta la soare sa le platim noi 70-80% din salariile mici. Sa moara piata imobiliara cu toti betivii(fostul meu proprietar), nespalatii(o baba de la care am vrut sa inchiriez) si avarii (toti la un loc) care sunt proprietari sau dezvoltatori imobiliari.
Ana B(mediafax)