luni, 19 mai 2008

roz

Azi sufar de lipsa de imaginatie, am schimbat site-ul de blog, ma simt de parca as fi parasit "caietul celalalt" intr-un raft, si acum imi testez noua achizitie.
De fiecare data cand incepem un blog avem tendinta sa ne justificam virtual..."am inceput sa scriu pe blog" , "se poarta blogurile" , "ce mai zice lumea pe net" .
Imi foloseam (folosesc) blogul de pe 360 de fiecare data cand vroiam sa vorbesc cu mine, si sa retin conversatia, mi-e lene sa-i schimb layout-ul de pustoaica rebela, acolo pot fi atee, suferinda, amorezata de cantareti rock, sau de ce nu fericita si narcisista.
Azi pe la pranz am inceput de vreo 3 ori sa scriu ba cu titlul "weekend review" ba "thoughts and clouds" insa n-a iesit mai mult de-o propozitie si-am lasat-o balta.
Nu mai simt oboseala...asa ca o trecere in revista a weekendului. Vineri am gonit spre munte, n-am inteles nimic, sinaia,predeal,brasov, cafenea, acasa. Sambata la mare, "hai la corbu, ca e pustiu, ne prajim nudurile". La Corbu cetatenii testau plaja cu un ATV, vantul m-a inebunit, "hai in constanta". Am dormit in Vama, a doua zi "hai la bulgari" unde m-am minunat de tot si de toate, cel mai tare de calutii de mare de pe plaja ; unul mort (sorry...a fost primul pe care l-am gasit) si altul viu "da-i drumul in apa!!!" Seara s-a incheiat cu un festin exagerat (dupa ce salvasem calutul de mare si am recuperat masina care parcata ilegal a fost ridicata) la o carciuma misto unde am testat toate (absolut) fructele de mare, si specialitatile de peste.
Din nou goana, spre casa...
si azi:
Lucruri interesante intr-o zi de luni? A venit vara!Am facut sedinta sus pe terasa, fumam frenetic, tipam unii la altii din cauza aparatelor de aer conditionat care sunt montate pe cladire, si nu s-a tras nici o concluzie decat "haideti bai ca e prea cald aici".
Nah c-am scris :) Nemo Miauwington se tavaleste pe birou si-mi da cu labutele in taste asa ca ma retrag si dau save :)

2 comentarii:

LiaLia spunea...

welcome si vant in pupa :) t

Sabbra spunea...

merci :) sau pup in vant?