joi, 23 mai 2013

Toate cuvintele

De cateva zile bune scriu, sterg, sterg, scriu, asa ca in cele ce urmeaza nu cautati o logica anume....

E printre putinele dati in care nu stiu cum sa moderez imbinarea dintre minte, suflet si taste. Am toate cuvintele "la mine" doar ca n-am reusit sa le definesc o ordine logica.
Ca un om al extremelor ce sunt imi place sa ma contrazica viata si cand ajung la o anumita revelatie sa o simt cu fiecare celula ce ma compune.
Ori am eu darul sa-mi traiesc momentele cu prea multa intensitate, ori acel "everything happends for a reason" prinde viata in mine, pentru mine, mai mult ca pentru altii.
Desigur, motivul pentru care traim ce traim si simtim ce simtim trebuie interpretat. Ar fi prea simplu sa intelegem DE CE-urile vietii din prima. Sa ne invatam lectiile ca niste scolari silitori iar apoi sa luam doar 10 in toate zilele ce urmeaza.
Viata ne prinde de multe ori cu lectia neinvatata.
Recunosc, am cam chiulit de la lectiile de viata. Pentru ca de cele mai multe ori m-am baricadat in sinele meu cel de neatins. Mi-am promis candva demult ca n-am sa (mai) sufar pentru nimic in lume. Si m-am tinut de cuvant.  Pana la nesimtire :)

Oare viata este incarcata cu metafore pe care noi avem obligatia de a le deslusi pentru a fi fericiti?
Da, in ultima perioada mi s-a dovedit ca totul se intampla la momentul potrivit, ca totul are un motiv, ca ni se da atat cat putem duce...intelege, sau chiar returna.
Si stiu ca m-am lovit de aceste lectii cand aveam mai mare nevoie de ele. Mai ales ca am ajuns la varsta la care nu pot fi convinsa usor ca e vopsit "leopardul"...

Totusi....
Nu am cum sa traiesc in ignoranta, cuminte, monoton, robotic. Caut poezia in tot si-n toate iar daca nu o gasesc, o inventez. Insa...acum, in acest prezent al meu simt ca si cum nu trebuie sa caut eu poezia...ci sa ma las gasita. Poetic.

Iar eu ma ascund :) Si chiar nu vreau sa stiu daca atunci cand voi fi gasita am sa explodez intr-o mie de culori sau voi fi uitat demult sa ma exprim. Insa pana la mine mai sunt munti de metafore ce trebuie explorati.

Niciun comentariu: