marți, 18 septembrie 2012

Despre moarte...

Pentru ca stiu ca postarile mele umanitare nu prea au ecou si oricum, in general vorbind, oamenii s-au saturat sa intinda o mana, astazi as vrea sa va scriu despre un subiect tabu : moartea.
Asa, reusesc poate sa triez de la inceput cititorii ce asteapta mesaje pline de sirop pozitiv de cititorii care au sange rece sa parcurga un articol plin de realitate.

De ce ne ferim sa vorbim despre moarte pana in momentul in care suntem cumva implicati direct intr-o situatie de acest gen? Atunci cand o persoana cunoscuta, sau Doamne fereste, o persoana iubita pleaca din viata noastra suntem fortati sa dam piept cu moartea, acest fenomen infricosator...
Apoi...parca mult timp persista in sentimentul de doliu o nevoie de a discuta despre pierderea celui cunoscut/drag.

Atata timp cat nu sunt direct implicata, e firesc si normal sa nu ma las coplesita de durere si sa nu lupt cu toata puterea impotriva fenomenului acesta?
Faceti, va rog, un exercitiu sinistru de imaginatie si ganditi-va CE ati face daca unul dintre oamenii apropiati voua ar fi in razboi direct cu moartea? Daca ar fi amenintat, daca ar lupta pentru o sansa la viata, pentru o gura de aer, pentru inca o ora in bratele celor dragi.
Nu poti sa-ti imaginezi nu-i asa?

Eu nu o cunosc personal pe Mirela, e o prietena din copilarie de-a sotului meu. Stiu despre ea ca are 34 de ani si ca are leucemie si ca lupta acum pentru o sansa la viata. Stiu ca as vrea din suflet sa o ajut, ii voi dona atat cat voi putea, sperand ca mica mea contributie va face o diferenta.
Nu e nimic induiosator pana in acest moment, nici nu vreau sa se creada sau sa se spuna despre mine ca am suflet bun ca donez...sau ca vorbesc despre cazul Mirelei.
O fac dintr-un singur motiv: mi-am imaginat ca eu, Cristina, sunt acum Mirela. Ca viata mea e la inceput, ca vreau vara viitoare sa vad Londra, sa manac fish&chips, sa rad in fata gardei regale, sa imi fac tone de poze cu sotul meu... Dar ca, astazi, doctorul mi-a spus ca am leucemie...si ca tratamentul meu costa mai mult decat toate creditele noastre la banca.
Ce fac? incep sa scriu pe blog articole de "ramas bun" tuturor cunoscutilor? Cer bani intr-o lume in care banii sunt mai valorosi decat viata?
Sa-mi raspundeti voi!
Daca vreti sa va imaginati si voi cum ar fi sa aveti o sansa in plus la viata, intrati pe blogul dedicat Mirelei, aveti acolo toate informatiile necersare.

Iar daca vreti sa va raman datoare cu o favoare, va rog promovati-mi macar acest articol de blog.

conturile pentru Mirela
 BCR:
cont USD: RO22RNCB0483128934700003
cont RON: RO76RNCB0483128934700001
cont EUR: RO49RNCB0483128934700002

Niciun comentariu: